Od rybářských plášťů po bundy z bio bavlny a recyklovaných materiálů

Do podzimního, chladného nebo deštivého počasí můžete vyrazit v krásných, vodě i větru odolných kabátech a parkách a ještě být šetrní k přírodě. Tyhle bundy jsou totiž udržitelné, vyrobené z recyklovaného plastu a bio bavlny.

„Tide Cycle je inovativní technologie vyvinutá společností Seasalt Cornwall, která se zaměřuje na udržitelnost a recyklaci plastového odpadu. Zjednodušeně využívá vlákna z recyklovaných materiálů, které jsou nejen ekologické, ale také vysoce funkční. Jsou navrženy tak, aby poskytovaly ochranu proti vodě a větru. Navzdory svému ekologickému původu jsou materiály vyrobené technologií Tide Cycle měkké a příjemné na dotek, což zvyšuje pohodlí při nošení,“ říká majitelka Green butiku a specialistka na udržitelnou módu, Zuzana Plachá.

PFC u nás nehledejte

Fluorokarbony a další PFC povlaky jsou považovány za toxické chemikálie, které jsou nebezpečné jak pro životní prostředí, tak pro člověka. U značky Seasalt je spolehnutí, že tyto látky v žádných materiálech nenajdete. Kabáty a parky od Seasalt jsou vyrobené za pomoci inovativních technologií HCR, na kterých značka sama pracuje, vyvíjí a testuje v drsných podmínkách cornwalského počasí. „Bundy vychází z výroby tradičních olejových plášťů, které kdysi používali rybáři. V dnešní době se však jedná o kombinaci bio bavlny s vysoce technickým nepromokavým ošetřením, což vytváří odolnou, prodyšnou a vodě odolnou tkaninu,“ doplňuje Plachá. Výhodou kabátů je jejich nízká váha a celková subtilnost. Materiály jsou totiž vyvinuty k absolutní ochraně proti větru, takže parka neprofoukne a teplo neuniká ven. Těžké a hutné kabáty jsou tak hudbou minulosti. Šetrná k přírodě i naší pokožce je i bio bavlna. Ta se pěstuje bez použití syntetických pesticidů a hnojiv. Neobsahuje rezidua nebezpečných látek, které při nošení můžou citlivou pokožku dráždit. Navíc dle studí může pěstování bio bavlny přispět ke snížení emisí skleníkových plynů až o 94 % ve srovnání s konvenční bavlnou.

Fotografie pro kampaň

Kontaktní osoba pro média

Jana sporková

Marketing, detail pro lifestyle media