Výběr písma je inspirován britskými značkami a upravené prvky, jako je naklonění písmen „e“ nebo propojení „nB“, evokují pocit laskavosti a osobního přístupu.
Logotyp v základní horizontální variantě. Tato kompozice názvu „Green“ a „Butik“ je ideální, protože lze celý název souvisle přečíst.
Podle místa, kde se logotyp zobrazuje, je možné využít ještě variantu vertikální s rozdělením pod sebou. Vzhledem k umístění na formátu výstupu lze logotyp zarovnat vlevo, na střed nebo vpravo.
Responzivní varianty logotypu zohledňují především prostor, kde je umístěn, a to tak, aby byl vždy čitelný a rozpoznatelný, i při velkém zmenšení.
Logotyp Bella Green využívá stejné principy jako Green Butik. Prvky, které přebírá, jsou spojení písmen „ll“ a naklonění „ee“.
Podle místa, kde se logotyp zobrazuje, je možné využít ještě variantu vertikální s rozdělením pod sebou. Vzhledem k umístění na formátu výstupu lze zarovnat logotyp vlevo, na střed nebo vpravo.
Ochranná zóna logotypu je definována jako minimální volný prostor okolo loga, který zajišťuje, že je logo dobře viditelné a nekonkurující s jinými grafickými prvky nebo textem. Tato zóna slouží k ochraně integrity loga, zajištění jeho čitelnosti a vizuálního dopadu bez ohledu na to, kde je logo aplikováno.
Začáteční písmena „G“ z „Green“ a „B“ z „Butik“ jsou zvýrazněna verzálkami. V logotypu se písmena „n“ a „B“ překrývají, „i“ a „k“ jsou propojena, příčka písmene „t“ je upravena, a písmena „e“ mají specifický náklon.
Pro čitelnost logotypu na barevném pozadí se volí buď světlá nebo tmavá varianta tak, aby byl vždy zachovaný dobrý kontrast.
Tmavé pozadí s fotkou. Detaily jsou mimo logotyp.
Světlé jednolité pozadí. Kompozičně je zvoleno zarovnání logotypu vlevo.
Na světlém, dostatečně kontrastním pozadí je možné volit světlý nebo tmavý odstín logotypu.
Příklady nevhodného zobrazení logotypu. Logotyp musí být vždy čitelný, a to díky dodržení doporučené ochranné zóny a vhodného kontrastu, které zajistí, že ostatní grafické prvky, texty či okraje formátu nebudou snižovat čitelnost a logotyp bude mít kolem dostatečný prostor.
Překrývání obličeje logem.
Nápis jiným fontem.
Nečitelný logotyp kvůli překrývání grafickými prvky.
Neonové nebo příliš syté barvy.
Malý kontrast logotypu a pozadí.
Nečitelné logo kvůli členitému pozadí.
Formáty png, svg a pdf pro tisk.
Formáty png, svg a pdf pro tisk.