Vizuální styl pracuje hlavně s přírodními motivy a materiály. Logotyp a další aplikace jsou kombinovány s ilustracemi květin, které působí jako ručně malované. Pro různá využití jsou květiny upravovány dalšími efekty, jako je rozostření pole, vybarvení jednou barvou nebo rastrování pro aplikaci sítotisku na obalové materiály.
Pestré plnobarevné ilustrace květin. Ideální využití, když logotyp funguje jako samostatný výrazný prvek.
Užití: tiskoviny, poukazy, prezentace.
Monochromatické květiny. Přebírají barvu z oblečení nebo z pozadí fotky, aby harmonicky doplňovaly celek. Vzhledem k potlačené barevnosti lze kombinovat s logotypem nebo dalšími prvky.
Užití: tiskoviny, pozadí webu, doplnění bloků s texty.
Half tone stylizace do rastru, který umožňuje tisk technikou sítotisku. Nevyužíváme v digitálních výstupech.
Užití: tiskoviny, obaly.
Ilustrované kytice nebo jednotlivé rostliny ve „vintage“ stylu.
Při použití motivu květin jako doplňku je možné využít efektu „duotone“, a tím zredukovat barvy kytice na jednu. Pro ozvláštnění jsou některé části květiny upraveny efektem „rozostření pole“. Květiny tak lze používat jako celek nebo v detailu.
Vyznačení rozostření pole.
Tři varianty výstupu. Plnobarevná kytice, jednobarevná varianta s použitím rozostření pole a jednoduchá verze rastrové ilustrace, která je vhodná pro techniku sítotisku.
Několik příkladů různě kombinovaných květin s použitím efektů „duotone“ a „rozostření pole“.
Květiny v plošném vzoru pro vyplnění souvislé plochy.
Květiny v plošném vzoru pro vyplnění souvislé plochy.
Při použití logotypu jako dominantního prvku je možná kombinace s květinou mezi slovy „Green“ a „Butik“. Květina může překrývat jednotlivé části logotypu, ale musí být zachována čitelnost. Květina může mít kteroukoli z výše zmíněných stylizací.
Logotyp může po stranách rámovat i fotku. Pokud je pozadí na fotce dostatečně kontrastní, mohou slova zasahovat přes ni. Pokud má fotka komplikované nebo málo kontrastní pozadí, na kterém by byl logotyp hůře čitelný, je lepší umístit obě části logotypu na čistý povrch.
Dominantní variantu písmene „G“ s doplněnou květinou lze využít hlavně na obalech a propagačních materiálech. Květina je v logotypu umístěna tak, aby jednotlivé části procházely před a za písmenem a působily, že jsou umístěny v prostoru. Při použití samostatné varianty je nutné, aby byl součástí kompozice i plný logotyp nebo webová adresa Green Butik/Bella Green.
Half tone je úprava, kdy se motiv převede na rastr – malé plochy, které lze aplikovat technikou sítotisku –, a výsledek si tak z menšího odstupu zachová plasticitu. Podle velikosti aplikace a specifikací sítotisku z tiskárny se upraví velikost a hustota rastru na míru.
Náhled na květinu převedenou na rastr.
Velké přiblížení rastru. Z malé vzdálenosti nejsou motiv ani jeho detaily patrné.
Organické tvary kombinují motiv okrajů stránek, které jsou vytržené nebo jim léta používaní změnily okraje tak, že jsou nepravidelné. Inspirací byly mimo jiné i staré herbáře.
Ve vizuálním stylu se motiv používá na oddělení pozadí nebo pro masku fotky. Trhance obklopují objekt z jedné nebo ze dvou stran.
Různé poměry, členitost a struktura trhanců.
Inspirací je okraj utrženého papíru a staré tiskoviny.
Trhance slouží pro oddělení prvků fotky a plochy tím, že tvoří průnik obdélníku a organického tvaru. Ten je pak umístěn tak, aby kompozičně vyplňoval nebo rámoval prostor.
Náhled konstrukce tvaru, který slouží jako maska pro fotku.
Maska je tvar, který slouží jako nosný objekt pro grafiku nebo fotku.
Specifické pro vizuální styl Green Butiku je kombinování základních prvků: logotypu, typografie, fotografie, květin a trhanců. Vytváří pak unikátní kombinaci, která je konzistentní a dobře rozpoznatelná. Podle velikosti média a obsahu lze tyto prvky různě kombinovat nebo redukovat.
Horizontální a vertikální příklady layoutů.
Vertikální příklady layoutů.
Fotka v masce je samostatný prvek a je umístěna na jednolitém pozadí. Při výběru barvy květiny je možné využít barvu pozadí fotky nebo odstín šatů.
Barevný blok s trhanci. Na pozadí celého formátu fotka.
Barvy bloků jsou převzaty z dominancích odstínů na oblečení.
Oddělení fotky a souvislé plochy s textem. Trhance jsou zvoleny tak, aby byly v jedné rovině.