Obsah na sociálních sítích odráží Brand manuál a podporuje jednotné vnímání a komunikaci značky. Vizuální prvky se snaží podpořit obsah, ať už je to sdělení nebo promo šatů, a neměly by si tak brát dominantní pozornost.
Profilové obrázky ve vertikální středové typografické variantě pro aplikaci po zavedení nového vizuálního stylu. Písmeno „G“ s ilustrací je možné používat poté, co se rozšíří povědomí o novém vizuálním stylu.
Náhled cover fotografie a profilového obrázku na Facebooku.
Náhled profilového obrázku a ikon sekcí na Instagramu.
Náhled kompozice s textem nebo obchodním sdělením.
Návrh masky překrývající fotku shora pro publikování ve Stories.
Obrázek png s průhledností (průhlednost naznačena šedou barvou) pro snadnou kompletaci přímo ve Stories.
Návrh masky překrývající fotku ze všech stran pro publikování ve Stories. Obrázek png s průhledností (průhlednost naznačena šedou barvou) pro snadnou kompletaci přímo ve Stories.
Náhled rámečku na Facebooku, který obsahuje logotyp nebo akční nabídky. Barva spíše bílá nebo béžová.
Náhled bannerů pro PPC kampaň.